Dead By Daylight 2.3.0 Yama Notları Türkçe İnceleme


Merhablar sevgi değer takipçilerim. Sizinle beraber yeni bir Dead By Daylight yamasını inceleyip derliyeceğiz (her ne kadar geç olsada) aşağıda yamanın tamamını sizinle paylaştım fakat önce kendimin önemli gördüğüm değişiklikleri sizinle paylaşmak istiyorum, vakti olan tüm değişiklikleri okuyabilir.

-Özet Değişiklikler-


+ Katilin yanında doğma oranı azaltıldı. 
Çok mantıklı oldu katiller için çok büyük bir avantaj oluyordu. 

+ Küçük ve sessiz katiller Hag,Pig,Wright.. Ayak sesleri tekrar ayarlandı. 
Bildiğiniz gibi bu katillerin ayak seslerinden tespit etmek zordu bunu düzelttiler. 

+ Bütün kancalar artık birbirlerine 20 metre uzakta olacaktır. 

+ Minimum palet sayısı 15 oldu.

+ Artık katilleri el feneri ile kör etmek için kafasına tutmak gerekli. 
Bu önemli bir değişim. 

+ El feneri etkisi artık beyaz ekran değil özel yapılmış bir animasyon olacak.

- Taban iyileştirme süresi 12 den. 16 yükseldi. 
Gerçekten survivorlar için kötü bir durum oldu, artık daha geç iyileşeme süresi olacak

+ Thompson evinin üst katına kanca eklendi. 
Şimdi bu çok mantıklı oldu çünkü o evin üst katında  katil birini yakaladığında aşşağıya götürene kadar kurtuluyordu. Şimdi üst katında kanca olduğu için bu sıkıntıyı çözmüşler

+ Katil ve Survivor perklerde düzenlenmeler (daha detaylı incelicez merak etmeyin) 

+ Katillerin ışınlanma (sonunda) ve birine vurduktan sonra oluşan bu hatalar düzeltildi

+ Hag ve Pig in genel hataları düzeltildi

Yukarıda önemli değişiklikleri sıraladım. Aşşağıda tüm değişiklikleri göre bilirsiniz.


  • ÖZELLİKLER VE İÇERİK 
  • Özellik-kendi donanımlı eklentileri görmek için hayatta kalanlar ve katiller hem ek HUD bilgileri eklendi.
  • Özellik-ek bilgi eklendi oyun duraklama ekranı deneme başında yanmış teklifleri göstermek için.
  • Özellik-olay özgü teklifleri, öğeleri ve özelleştirme kıyafetler ve parçalar için yeni bir nadir yarattı. Daha önceki etkinliklerden (kavurucu yaz barbekü ve uluyan araziler) bazı öğeler bu nadirliğe güncellendi.
  • Özellik-mağaza Katalog ekranında özelleştirme filtre seçenekleri "Artifact" ve "Olay" eklendi
  • Özellik-başlık ekranında giriş işlemi hakkında ek ilerleme bilgileri eklendi.
  • DENGE
  • Engelli tüm ay buketi (en hafif / en karanlık ay ışığı).
  • Kan şekeri düzeyleri 2, 3 ve 4 perks kilidini yeteneği eklendi
  • Çalışan bir kasaya (hızlı kasaya) vurmak için hız eşiklerini ayarlayın. Artık daha tutarlı olmalılar. Çalışan bir kasaya vurmak için, en az 2.5 metre boşluk ile pencerede düz çalıştığınızdan emin olun.
  • Girişe ne zaman basılacağını daha net hale getirmek için çalışan kasanın yeni etkileşim istemi metni eklendi. Oldukça hızlı, bu yüzden gözlerinizi soyun. (Herman Carter mesafe gülüyor)
  • Hayatta kalanların bir katilin yanında yumurtlama olasılığını azaltmak için yumurtlama kurallarını ayarladı
  • Bir kurtulan kanca zaman 1.5 saniye 2 saniye azalır. Çengel animasyon güncellendi.
  • Ses ayarlamaları:
  • Ruhun aşamalı sesi ayarlandı: ruh kabuğunun terör yarıçapındaki kurtulanlar aşamalı sesi duymayacak. Ruh kabuğunun terör yarıçapının dışındaki hayatta kalanlar, ruhun aşamalı sesini duyabilir, ancak yönünü belirleyemez. Hayatta kalanlar, ölürken ruhun solunumunu duyamayacaklar.
  • Stealthier ve küçük katiller (Hag, kabus, domuz, Şekil, Ruh ve Wraith) için ayak sesi sesi ayarlandı)

  • Harita değişiklikleri:
  • Küresel Değişiklikler 
  • Minimum ve maksimum kanca kuralları artık rastgele bir aralık tanımlamaz. Şimdi yumurtlamak için en az sayıda kanca ve yumurtlamaya izin verilen en fazla belirtiyorlar
  • Kancalar artık birbirinden en az 20 metre uzaklıkta yumurtlayacaktır (minimum ulaşılmadığı sürece, iki kanca 20 metreden daha yakın olmayacaktır).
  • Taşlaşmış meşe, küflü meşe, çürük meşe ve çürük meşe tekliflerinin etkileri değişti. Artık izin verilen minimum ve maksimum kancalara bir değiştirici uyguluyorlar.
  • Her harita için Palet yoğunluğunu düzeltti. Paletler arasındaki minimum mesafe artık 14m, 16m, 18m veya 20m'dir.
  • Tepe Totemleri artık daha iyi gizlidir.
  • Çok kısıtlı olan kanca spawn havuzunu iyileştirmek için çeşitli bina karolarına birkaç ekstra kanca spawn noktası eklendi.
  • Belirli Değişiklikler
  • Oyun haritasında, görünürlüklerini artırmak için hafifçe hareket ettirilmiş veya yeniden konumlandırılmış paletler.
  • Oyun haritasında, alt katta bir labirent ile yeni bir köşe Karosu görünebilir.
  • Oyun haritasında minimum palet sayısını 15'e ayarlayın.
  • Haddonfield'de, tüm kısa çitler (beyaz picket çitler ve çit çitleri) içlerinde delikler vardır. Sadece uzun boylu çitler bir bahçeyi tamamen içine alabilir.
  • Lery's Memorial Enstitüsü'nde, tedavi odasından gelen iki pencerenin aynı anda ortaya çıkabileceği bir durum düzeltildi.
  • Coldwind çiftlik haritalarında, katliam ağacını yeniden işledi. Döngü smol yaptı ve döngü tercih edilen bir yön vermek için kasanın önünde bir engelleyici ekledi.
  • Soluk Gül, düzeni daha küçük yaptı ve karides tekne kiremit taşındı.
  • Kiler, düzen daha küçük yapılmış ve bir rıhtım kiremit ekledi.
  • Thompson evinin üst katında bir kanca eklendi. 
  • El feneri değişiklikleri: 
  • Her katil için el feneri hedef bölgeleri tutarlılığını geliştirilmiş (kafasına nişan!).
  • Kör etki uygulandığında ve başarılı bir el feneri kör olduğunda daha net hale getirmek için geliştirilmiş el feneri geri bildirimi.
  • Katilin birinci şahıs görünümünde yaşadığı el feneri kör etkisini yeniden işledi (artık kör edici derecede Saf beyaz ekran efekti değil). Yeni VFX, bir havai fişek öğesi ile kör olan hayatta kalanlar için de geçerlidir.
  • İyileşme değişiklikleri:
  • Katiller düzenli oyun yoluyla oyun uzunluğunu genişletmek için yeteneği vermek ve jeneratör kez artırmadan, iyileşmek için temel zaman artırılıyor.
  • Taban iyileşme süresini 12 saniyeden 16 saniyeye yükseltti
  • Parçalanmış durum etkisi: değiştirici gücü -25 % ila -20 % arasında düşürdü. Mangled şimdi 16 saniyeden 20 saniyeye iyileşme süresini artıracaktır.
  • Medkits ve eklentileri, bir hafta boyunca (12'den 16'a kadar) gereken yeni ücretlerle eşleşecek şekilde ücretlerini artırdı)
  • Kurtarma kapağı %85'ten %95'e yükseltildi.
  • Kurtarma eylem hızı %40 ila %50 arasında artmıştır. Kurtarma iyileşme şeklidir ve baz iyileşme süresi değişiminden etkilenir. Şimdi %95 maksimum kurtarmak için 30.4 saniye sürer. (Daha önce 85 maksimum kurtarmak için 25.5 saniye sürdü%) 
  • Sabotaj değişiklikleri: 
  • Araç sabotaj: verimlilik cezası kaldırıldı. Daha önce, bir araç kutusuyla sabote etmek, bu araç kutusundan saniyede 3 ücret kullanır. Sabotaj artık kalıcı olmadığı için bu verimlilik cezası kaldırıldı.
  • Saboteur: araç sabotajının artık bir öğe verimlilik cezasından muzdarip olmadığını görünce, Saboteur'un araç sabotaj verimliliği bonusu kaldırıldı. Saboteur şimdi ekstra 10/20/30 saniye sabotaj kalmak için o oyuncu tarafından sabotaj kanca ve tuzakları neden olur.
  • Olay özel kancalar artık kurtulanlar tarafından sabote edilebilir.
  • Amblem değişiklikleri:
  • Dindar: bir deneme en az bir kez tüm kurtulan çengel her Bu amblem Bronz kalitede en az ödül.
  • Chaser: yakın (16 metre) içinde kalan bir çengel kurtulan yakınlığı zamanla bu Amblemin kalitesini azaltacaktır. 8M içinde olmak bu cezayı büyük ölçüde artırır. Bu ceza bir kurtulan çengel sonra ilk 10 saniye için uygulanmaz. Katil bir kovalamaca şu anda ya da çengel kurtulan bir 16M yarıçapı içinde 1 veya daha fazla Diğer kurtulan varsa, ceza uygulanmaz. Çengel kurtulan bir maçta kalan son kurtulan ise, ceza uygulanmaz. 
  • Survivor perk değişiklikler: 
  • Uyarı: Aralık ve bekleme süresi kaldırıldı ve etki süresi ayarlandı. Şimdi okur: katil bir mola eylemi gerçekleştirdiğinde, katil 3/4/5 saniye boyunca size ortaya çıkar.
  • Bond: Seviye 1 ve 2 için artan aura okuma aralığı. Şimdi okur: Müttefiklerin auraları, 20/28/36 metre aralığında olduğunda size ortaya çıkar. 
  • Demir irade: seviyeleri 1 ve 2 gelen durgunluk durumu kaldırıldı. Hacim azaltma %75/%100/%100 ila %50/%75/%100 arasında ayarlanır. 
  • Botanik bilgi: %10/%15/%20'den %11/%22/%33'e kadar artan değerler.
  • Sole Survivor: her seviye için artan aura okuma bozulma aralıkları. Ayrıca, perk simgesi artık perk, oyuncuyu ortaya çıkaracak olan aura okumasını bozduğunda aktif hale gelecektir.
  • Saboteur: Saboteur artık ekstra 10/20/30 saniye sabotaj kalmak için o oyuncu tarafından sabotaj kanca ve tuzakları neden olur 
  • Lider, Vigil & Streetwise: lider, Vigil ve Streetwise etkileri artık perk sahibi aralık dışında sonra 15 saniye devam 
  • Katil perk değişiklikleri: 
  • Hex: Hiç kimse ölümden kaçmaz: hayatta kalanlar artık her seviyede maruz kalan durum etkisinden muzdariptir. Hareket artışı bonusu +3%/4%/4% den +2%/3%/4%.
  • Seçiminizi yapın: her düzeyde 32 metreye unhook aralığı değişti. Maruz kalan etki artık 40/50/60 saniye sürer. Perk, hooked Player'dan en az 32 metre uzakta olana kadar HUD içinde karartılmış kalacak.
  • Beast of Prey: kırmızı leke Bloodlust Tier I kazandıktan sonra kaybolur ve Bloodlust kaybedene kadar gizli kalır. Avcı kategorisindeki eylemler için %30/%40/%50 daha fazla kan puanı kazanın. 
  • HATA DÜZELTMELERİ-GENEL
  • Katil ile ilgili:
  • Katilin paletin yanında teleport yapmasına neden olabilecek bir sorunu geçici olarak düzeltti
  • Katiller bir palet kırdığında kırmızı ok göstergesinin görünmesine neden olan bir sorun düzeltildi
  • Katil bir kurtulan vurduktan sonra hareket durur Eğer hayatta kalanlar katilleri itmek edebilmek için izin bir sorun düzeltildi
  • Katiller onlar kaçmaya çalışırken bir kanca kurtarma önlenmesi, bir çengel kurtulan çarpışma girmek için izin bir sorun düzeltildi
  • Uyanık kurtulan çengel sonra kabus ile çarpışmayı korumak için neden bir sorun düzeltildi
  • Büyükannenin kalp eklentisini donatırken Hag'nin terör yarıçapının maçın geri kalanı için kaldırılmasına neden olan bir sorun düzeltildi
  • Omzunun bir Survivor taşıyan veya bırakarak Cadı labirent duvarlardan görme izni olan bir sorunu düzeltildi 
  • Hillbilly onu kırmak için onun testere kullanıldığı gibi kurtulanlar aynı anda bir palet tonozlu zaman hiçbir etkisi neden bir sorun düzeltildi
  • Pusu duruşuna geçişten sonra domuzun kırmızı lekesinin görünür kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi
  • Bir soyunma ararken domuz Pusu duruş bırakmak neden bir sorun düzeltildi
  • Bir Memento Mori kill gerçekleştirirken kameranın şeklin gövdesini kırpmasına neden olan bir sorun düzeltildi
  • Kurtulanların kanının Parlak Kırmızı görünmesine neden olan bir sorunu çözdü.
  • Ruh, şarj sırasında gücünü iptal ettiğinde, kurtulanların kanının parlak kırmızı kalmasına neden olan bir sorunu düzeltti
  • Hayatta kalanlar ruhun evresi sırasında onları aldıklarında öğelerin görünür kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Yamaoka'nın Musallatını kullanırken kovalamaca müziğinin ruh için devam etmesine neden olan bir sorun düzeltildi
  • Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz. 
  • Harita spesifik 
  • Soluk Gül haritasında bir kütük ve karides teknesi arasında geçilmez bir boşluğa neden olan bir sorun düzeltildi
  • Soluk Gül ses bozulmasına neden olan bir sorun düzeltildi
  • Katilin Grim Kiler haritasındaki büyük kabinde görünmez bir çarpışmaya sıkışmasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi
  • Hemşire ya da oyun harita banyo kiremit etrafında yanıp için imkansız hale bir sorun düzeltildi
  • Hiçbir açık kapılar ile yumurtlamaya oyun haritasının alt düzeyde bir oda neden bir sorun düzeltildi
  • Hemşirenin Aile konut haritasındaki harita engellerinin ötesinde yanıp sönmesini mümkün kılan bir sorun düzeltildi

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Oyunun en son sürümü 2.4.0 yanlış hatırlamıyorsam. Bunun için yama notları paylaşacak mısınız acaba bunun gibi ? Ve yanlışsam düzeltin lütfen son sürümü nedir oyunun ?

    YanıtlaSil
  2. yeni yama notları bekliyoruz,teşekkürler

    YanıtlaSil